Samedi

Jag har inte vart såhär utvilad sedan jag gick i lågstadiet tror jag. Tog en powernap på 8 timmar igår när jag kom hem från skolan, vaknade och åt middag och somnade om. Så idag har jag vart pigg och glad när jag och tjejerna bestämde oss för att verkligen göra Paris. Först så besökta vi Merci, världens finaste affär i tredje som hade allt från ett bibliotek, vintagekläder, möbler och annat smått och gått. Sedan visade jag tjejerna mina små pärlor vid Etienne Marcel och vi kom nästan allihopa ut från Apara Store med en påse i handen. Vidare till smyckesaffären uppe vid Rue Monteguille och sedan bort till Rue de l'opera. En sväng förbi Marc by Marc Jacobs där jag blev med pennor och sedan spanade vi in Karl Lagerfelds utställning med Barbie på Colette. Riktigt jäkla ballt!

Ikväll blir det kyckling med färsk pasta för min del. Senare kanske jag byter mjukisbyxorna mot klackar och går och minglar lite på La Perle dit jag tänkte dra med mig Mimi som jag adopterat medans Charlotte är hemma i Sverige.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0