Samedi

Vilken fantastiskt bra dag. Kilade själv upp imorse till andra arr och köpte födelsedagspresenten som jag hade kollat ut till min fina darling Bells som fyller vuxen på tisdag. Efter det vankades det födelsedags-picnic för Tua i parken vid Les Halles med färska jordgubbar, baugette med brie och en väldans massa alkohol.

Sedan blev det middag med grannen, massa tjejsnack och vidare till La Perle för mer firande av Tua. Mötte upp Emilie som var här med sin kompis över helgen och jag och Mikaela tog med dem till Cha Cha för att dansa lite. Mina fötter avled dock rätt snabbt i mina nya 14 centimeters styltor så det blev hemgång vid 4. Men det var en riktigt bra dag och kväll!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0