Mercredi

Underbara vårdagar i Paris. Idag njöt vi av solen vid Seine igen och jag överdriver inte när jag säger att det var minst 25 grader vid muren. Sedan en stund i parken vid Les Halles med Mikaela. För mycket solande resulterade i röda och hettande kinder och en rudolf-näsa, men vafan det blir bättre till imorgon.

Tjejerna tjatar om La Perle ikväll men för första gången på länge så har jag verkligen ingen lust. Efter middagen igår så blev det en sväng till Cha Cha med grannarna och idag vill jag helst ligga hemma i sängen, läsa franska Vogue och lyssna på Carla Bruni. Titta på vackra bilder och bombardera er med inspiration.
Vad ska ni göra ikväll cupcakes? Lill-lördag och det är dags att snöra på sig dansskorna antar jag.

Had a fab day in the sun with my friends but my nose is now red. Tonight I will stay at home with french Vogue and Carla Bruni.

Kommentarer
Postat av: gustav

25 grader? GAH.

2009-03-20 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0