Mardi

Ibland är jag så sjukt odiciplinerad. Imorse vaknade jag och var så satans trött att det var omöjligt att gå upp ur sängen. Så, istället för att ta mig i kragen och traska iväg till skolan käkade jag kaviarmackor framför Gossip Girl och klampade in i klassrummet med håret på ända en timme för sent.

Efter skolan spenderade vi några timmar i solen vid Seine och jag svettades i min tunna klänning och strumpbyxor. Det är svårt att tvinga sig till att sitta inne i ett varmt klassrum när det är svensk sommar utanför fönstret i Paris.

 

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Jag funderar på att göra som du och plugga franska på Sorbonne nästa vår. Är det bra att plugga där, tycker du? Jag känner ingen i Paris och jag undrar om du tycker att det är svårt att lära känna folk där? Sedan undrar jag även hur du skaffade din lägenhet. Det är väldigt intressant att läsa om ditt Parisliv och jag skulle bli jätteglad om du svarade på mina frågor! :)



//Erika

2009-03-17 @ 22:22:37
Postat av: Emelie

Erika: vad kul, det värmer att höra!

maila mig gärna dina frågor istället så ska jag besvara dem så gott jag kan! :)



emily[underline]klasson[at]hotmail.com

2009-03-18 @ 19:11:37
URL: http://dontask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0