les mots

Jag känner att jag har väldigt mycket ord i mig för tillfället. Ord som vill skrivas ner på papper och kanske bilda någon form av text. I natt låg jag vaken och skrev små texter på min mobil, jag gör det ibland när jag inte kan sova. Men nu känns det som att jag vill mer. Jag började skriva på ett brev till min äldsta bästa vän som fyller år imorgon, men vad jag än skrev så blev det inte tillräckligt så jag raderade allt och började om igen. Hon vet att jag gillar ord och oklara meningar men har aldrig vart speciellt bra på att ta dem till sig, men det gör inte så mycket för jag har skrivit och pratat ändå. Jag vill skriva något som bara hon förstår.

Kommentarer
Postat av: K

Hubbelibubbeli

2009-03-31 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0