Ja, jag gillar kläder

Igår satt jag och funderade när jag kom hem på vart alla mina pengar tar vägen. Jag har ändå en ganska rejäl månadsbudget men pengarna tycks ändå vara slut efter halva månaden. Jag tog då en titt i min garderob och lade fram allt jag köpt i klädväg sedan jag kom fram. Detta är vad jag hittade (och då minus färgglada strumpbyxor och smycken).
En svart hatt, två kuverväskor, tre par skor, tre klänningar, en klänning/tunika och en skinnjacka. Man skulle kunna sammanfatta det som; I like my money where I can see them, hangin in my closet!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tua gillar detta



Ja, jag har blivit facebookskadad!

2009-03-16 @ 15:52:10
Postat av: Anonym

ivonne gillar också detta!!! pengar ska inte gå till annat...förutom kanske mat och en glas vin då & då...

2009-03-16 @ 23:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0