Helgen i bilder

I fredags kom Clara hit, åt middag och hjälpte mig att fylla i diverse myndighetspapper på franska, sedan var det La Perle aka Pärlan, som vanligt. Det är fantastiskt för man träffar alltid massa människor man känner.

 

I lördags var vädret fantastiskt, solen sken och vi svettades i våra vårjackor vid Saint Martin-kanalen uppe vid Republique. Vi doppade våra fötter (med skor) i kanalen och mådde allmänt jäkla bra över att det var sommar i februari.

 

Efter le break-up så kände vi att vi behövde shoppa lite. Jag blev med hatt och skor och flickorna köpte solglasögon. Hatten fick följa med mig hela kvällen. Först på middag hemma hos tjejerna där vi åt massvis med mat och drack vin, och sedan fick den följa med till La Perle. På Pärlan fick jag också ett litet meddelande av en okänd kille som var hög på allt man kunde vara hög på, det ska jag spara.

 
 

Kommentarer
Postat av: F

Jag blir lite för avundsjuk på dig just nu.

Det är nästan så att jag kommer ner.

Hoppas att du har det bra! Puss!

2009-03-01 @ 12:58:30
URL: http://fillan.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0