FW

Okej, första dagen på Paris Fashion Week och vad har vi lärt oss hittills?
- Var inte i Paris över huvudtaget under denna vecka, du känner dig kort och tjock
- Om du ändå är här, stäng in dig
- Om du liksom jag inte följt ovanstående punkter, skaffa dig en kalender
- Titta inte ens på inbjudningarna till diverse modefester du får, det ger magknip och beslutsångest
- Om du trots allt bestämmer dig för att titta på dem, välj några och bestäm dig inte för att attenda alla
- Planera i tid vad du ska ha på dig
- Spring inte runt på Rue Rivoli i ett desperat försök att hitta något att ha på dig, samma dag som skiten är. Det bådar inte gott
- Strunta i punkt 2-7, stanna bara hemma.


Sammanfattningsvis kan man säga att jag har en minst sagt fullspäckad vecka framför mig, och jag har absolut ingenting att sätta på mig. Jag är 20 centimeter kortare och 20 kg tyngre än alla som invarderat stan för FW och jag överväger seriöst att strunta i Fashion Week-openingparty "mask-ball" på Régine ikväll och istället dra ner persiennerna och äta kakor.


Kommentarer
Postat av: Amanda

I know your feeling babe, haha. Alla dessa människor lämnde min stad igår. Du kommer ha det superkul det lovar jag :)

2009-03-04 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0