Eftermiddagstankar från en studio i Paris

- Det är inte bra att tvätta svart, vitt och färgat samtidigt. Resultatet blev att alla mina ljusa plagg nu har en gråare nyans. Men det är ju så fruktansvärt tråkigt att tvätta.
- MUF-striden som blossat upp i media är så fruktansvärt skrattretande, speciellt hur MUF stockholm med fröken Rosencrantz i spetsen agerar. Sedan när fick folk sådant storhetsvansinne?
- Jag är fruktansvärt sugen på lösviktsgodis.
- Man borde hylla brieost oftare. Jag äter drygt ett halv kilo i veckan (jag har halverat mitt intag) och det måste verkligen vara det godaste som finns. En färsk baugette med brieost, pesto och en soltorkad tomat - himmelriket!
- Silverfisken dog, men det tog 4 timmar och sedan ett nackskott för att han skulle avlida.
- Det är jävligt tråkigt att städa, och stryka. Men eftersom mina fina darling kommer imorgon så tyckte jag inte att hon skulle behöva se min lägenhet i kaos och behöva sova med skorna på, så jag har storstädat.
- Den här bloggen är fantastisk, fler borde läsa den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0