Djurplågeri och andra hemskheter

Är det något jag verkligen tycker är äckligt så är det silverfiskar. Och jag har ingen aning om varför, om de är muterade eller något men här i Paris är de extra stora. Och rätt som det var för några minuter sedan när jag satt och kissade så trillade det ner en från taket (?) precis framför mina fötter som började leva runt där på golvet i 140 km/h. Jag ville ju inte trampa ihjäl äcklet med min bara fot så istället ställde jag en plastburk över i hopp om att den skulle få hjärtinfarkt och då men icke. En kvart senare springer den fortfarande runt, runt under burken och försöker hitta ut. Skrattar bäst som skrattar sist, nu kanske hans kompisar inte får för sig att trilla ner framför mig när jag kissar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0