Dimanche

Söndagar när de är som bäst. Promenad och crepesfika med Jenny i söndagssolen, som as usual övergick till söndagsmoln. Hittade ett litet brasserie vid Rue du Louvre där vi slog ihjäl några timmar med att diskutera allt mellan himmel och jord och göra den bittra servitrisen irriterad över att vi satt kvar så länge.

Sedan tog jag mig i kragen och tvättade alla mina kläder som vart smutsiga allt för länge och pysslade lite hemma. Blev sedan lite rastlös och bestämde mig för att dra med en vän ut. Så det blev vin med creme de framboise och sedan en sväng till Le Baron som var lika odd som tidigare. Jag har svårt att förstå hela grejen med det stället och inte ens nu under fashion week är det riktigt bra drag. Men, det var trevligt ändå.

Nu ska jag sova, för imorgon måste jag upp tidigt för att göra alla läxor jag skulle gjort ikväll. Imorgon blir det skola och på kvällen är det planerat att jag ska äta middag med stylisten men nu vill även italienarna ha mig som sällskap, får se vad det blir. Bise!

Kommentarer
Postat av: JD

regines är det nya le baron, eller vad le baron en gång i tiden var

2009-03-09 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0