Dimanche

Den här helgen har jag sovit 27 timmar, tjugosju. Jag tror att det var ett välbehövt dygns sovande efter allt festande och sena nätter under och efter Fashion Week. Idag var det förövrigt en sådan där perfekt söndag. Solen sken med 15 grader i skuggan, jag träffade lite släkt hemifrån som hade med sig lösviktsgodis, kaviar och andra godsaker och vi tog en fika i vår/sommarsolen vid Les Halles. Sedan traskade jag själv runt i tredje och fjärde, upp till Republique och Bastille och sedan genom Marais hem. Jag fick några nya fräknar i solen.

Ikväll bjöd jag Jenny på italiensk tryffelrisotto hemma hos mig och vi spenderade några timmar med att äta, dricka vin och snacka om allt mellan himmel och jord. Inte trodde jag att man skulle hinna få så fina vänner här som jag har fått. Och så många sådana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0