Typical sunday

Förutom att svurit min tunga svart idag över alla små tekniska incidenter har jag inte gjort någonting. Som tidigare nämnt så ligger det något ostimulerande över Stockholm och jag orkar inte ens förmå mig att ringa någon vän för umgänge. Snart är det dags att börja packa och jag har faktiskt mer panik den här gången över vad jag ska välja ut till mina 25 kilo bagage. Senast jag åkte så visste jag exakt hur länge jag skulle vara borta men nu, nu kan det vara for life time. Man vet aldrig. Har dock en del ärenden jag behöver uträtta innan jag nästa vecka bosätter mig i Stockholms skärgård för lite äkta svensk sommar. Ett nytt ID behöver göras eftersom jag lyckades bli av med hela min plånbok två veckor innan jag åkte hem från Paris och sedan är det alltid lite småprylar man vill ha med sig som inte finns på plats.

Nej, nog med svamlande och kallprat, snart ska jag kolla Anna Nicole Smith-dokumentären på femman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0