Recap

För drygt tre veckor sedan tog min första Parisvistelse slut och jag satte mig gråtandes på planet till ett grått Stockholm. De sista veckorna var fantastiska och ännu mer fantastiska. Alla underbara männsikor, platser och äventyr kan inte annat än saknas. Jag har därför bestämt mig för att åka tillbaka redan den andra augusti för att skaffa mig ett riktigt liv där. Vi får se om Merci pour rien kanske tas upp på riktigt igen, det beror lite på den tappra lilla skaran läsare jag faktiskt har kvar. Är ni redo är jag!


Kommentarer
Postat av: Amandaaa

Hurra! Kan du inte skriva lite mer om ditt liv i Paris då och inte bara ha bilder?



Jätte bra blogg föresten!

2009-07-06 @ 13:48:04
Postat av: Anonym

ja. fortsätt! skriva gärna lite mer, ja.

2009-07-08 @ 13:19:02
Postat av: Anonym

hurra hurra!

2009-07-08 @ 23:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0