It's Britney, bitch!

Jag är så jävla duktig. Har städat hela förmiddagen inför föräldrarnas hemkomst från Spanien och varenda kvadratcentimeter i lägenheten fullkomligt Glänser av renhet. Jag hoppas verkligen att de har köpt med lite fina presenter nu när jag slitit arslet av mig för att hålla ställningarna här hemma (ehm). 

Ikväll blev jag medbjuden att gå och se Britney i Globen och det tackar man ju inte nej till. Så nu spelas Circus på högsta volym för att jag ska lära mig känna igen några av låtarna. Det märks att man är lite ur tiden när det första man tänker på när man hör Britney är "Hit me baby one more time". Well, det är bara att låta sig uppdateras. Later honeys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0