Det är lätt att vara efterklok

Ibland, eller rätt så ofta blir jag trött på mig själv. Som idag till exempel när Mamma släpade med mig till Nathalie Schuterman för att jag skulle få välja mig något efter allt besvär med diverse kylskåp när de var på semester. Hon säger bara "välj något" och jag gick där i säkert 40 min och hittade inte en enda pryl jag kunde bestämma mig för. Jag vadade i Prada, Miu Miu, Lanvin och YSL men ingenting, ingenting föll mig i smaken. Jag har något inbyggt att så fort jag verkligen får välja vad jag vill ha så blir jag superpetig och extremt eftertänksam. 3.1 Philip Lim klänningen var självklart borta men nu så här i efterhand ångrar jag mig lite att vi inte slog till på den svarta Miu Miu-kappan. Well, det är alltid lätt att vara efterklok!

Kommentarer
Postat av: Freddie

Nathalie Schuterman och 3.1 Phillip Lim korvis!

2009-07-24 @ 19:33:41
Postat av: Emelie

Tack min lilla redigerare ;) jag hade lite bråttom när jag skrev, haha

2009-07-24 @ 20:02:03
URL: http://dontask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0