Chanello

Jag har sedan länge fascinerats av Chanel, och då inte bara modehuset utan även Madame Chanel herself. Det finns nog ingen som har sagt så mycket bra saker genom tiderna som den rappa primadonnan och det visar sig verkligen i boken "Quotes by Chanel" som jag köpte i Paris i våras.  I natt när jag inte kunde sova så satt jag som vanligt och slappsurfade på youtube och hittade den här intervjun med damen i fråga som är väldigt kul. Jag tänker inte leka smart och säga att jag förstår allt vad de pratar om men det jag lyckats översätta är hur som väldigt bra. Notera hur hon gestikulerar när hon pratar, sådär elegant och avslappnat med en cigarett i handen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0