Söndag

Fantastiskt kul kväll igår. Berns och 2.35:1 för hela slanten, som vanligt. Hallondrinkar, dans i alldeles för höga klackar och många bekanta ansikten dök upp under kvällen och natten som alltid på Berns. Rullade hem någon gång vid halv fyra då mina fötter bestämt sig för att slänga in handduken och ge upp så det blev lite nattamat på McDonalds och sedan 96an hem med Jade. Idag mår jag helt okej, och tur är väl det då jag väcktes vid 12.30 av att mamma stormar in i mitt rum med dammtrasa och dammsugar i högsta hugg och börjar städa mitt rum febrilt. Jag vet inte om det var lukten av gårdagens gindrinkar som fick henne på städhumör, eller om hon bara ville jävlas för att jag trillar hem först på morgonkvisten flera dagar i veckan och hon envisas med att vara vaken tills dess. Hur som, nu ska det kureras inför nästa lördag då Ylva ställer till med middag och kalas, jag vill bli frisk till dess.


Bild: Jade H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0