Massbloggning från Paris

Jag har egentligen inget internet än, men eftersom killen i receptionen på mitt hotell har blivit så himla charmad av mig så stack han åt mig ett kort med 15 minuter gratis-internet. Paris blir mer och mer fantastiskt. Idag har jag än så länge besökt ett av mina favoritkvarter, 2 arr, köpte två par skor och ätit bakverk för fyra personer. Ikväll blir det förhoppningsvis några drinkar med Mikaela, kanske på hörnbaren. Och imorgon pratar Petter friskt om Le Baron, vi får se vad man hamnar. Hoppas att ni har det fab där hemma cupcakes, vi hörs snart. Bisou!

Kommentarer
Postat av: Leo

härligt att höra att allt är som det ska!

2009-01-30 @ 16:19:11
URL: http://www.effin.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0