#90 Paris

Det börjar dra ihop sig inför le grand voyage för min del. 21 ynka dagar har jag på mig att ta igen all franska jag glömt, umgås med mina vänner och fundera ut hur jag ska få plats med hela mitt liv i 20+8 kilo bagage. Jag är nyss hemkommen från Le Café där jag fikade med en bekant som bott i Paris i ett halvår och kommer stanna till maj. Var skönt att kunna fråga om alla oklarheter och få någon fason på hur saker och ting fungerar i landet som har byråkrati som ledord. Vi upptäckte även att vi kommer att bo drygt 60 meter ifrån varandra i första distriktet, Louvren-chatalet. Så yes Jakob, jag kommer att dra med din flickvän ut på dåligheter - räkna med det!

Nu ska jag tanka några avsnitt av Greek och tvinga i mig lite te för min onda hals.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0