#9 Måndag

Idag har jag sovit bort halva dagen vilket gör mig oerhört irriterad. Jag hade behövt tvätta nu på förmiddagen då jag tar det säkra före det osäkra och slänger i allt som jag kanske ska ta med mig, jobbigt att komma fram och behöva tvätta det första man gör. I natt drömde jag att jag var på plats, tog en promenad upp till Place Madeleine och tittade i alla fina butikers skyltfönster, jag var ensam och det var en sådan fantastisk känsla. Tog en tur på Sephora och köpte duschcremer och ansiktsprodukter för inga pengar alls, jag älskar Sephora och har sett på kartan att jag har en butik nästan om hörnan från där jag ska bo. Det kommer bli dyrt.

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Det behöver städas och jag tänkte förse Gustav med rostasfilé och färsk pasta till lunch. Idag ska jag äta lunch till frukost och frukost till lunch. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0