#88 Those were the days

Jag som tidigare vart så nogrann med att alltid vara uppdaterad på det senaste inom musik har börjat lyssnat på klassiker från mina tidiga tonår. Skrålar högt till Hellacopters No song unheard, dansar i min ensamhet till Melody Clubs Palace Station och funderar på livet med Broder Daniels gamla depplåt Shoreline i öronen.

Minns de gamla klassikerna. Kalas där vi skuttade runt till Marit Bergman, dansade oss svettiga till Infinite Mass och hånglade i gräset. Where the action is där jag med svart stjärna under ögat grät en skvätt till Broder Daniel och hoppade frenetiskt upp och ner till The Hives. Det var fina tider det!

Kommentarer
Postat av: K

Hångel i gräset haha, jag tror aldrig jag någonsin fått så många sympatileenden i hela mitt liv..en kille kom tom fram och frågade om jag ville sitta med han och hans kompisar för att jag såg så ensam ut

2009-01-07 @ 23:34:10
URL: http://specialk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0