#86 En lunga mindre

Har hostat sönder mig hela morgonen och jag är relativt säker på att jag bara har en fungerande lunga numera. Dessutom har jag hostat sönder något i ryggen och jag är osäker på om det är ett revben som gått av eller bara träningsvärk. Kanske börjar bli dags att besöka min läkare snart.

Idag känns det som en seg dag. Slaffsar runt i kimono och duntofflor och vet inte riktigt vad jag vill göra. Älskade Lova har äntligen kommit hem från Italien och fjällen så jag ska försöka lura över henne på lunch tror jag. Fram mot kvällen ska jag hänga lite med Ki och ställa upp som porträtt för hennes nya systemkamera, jag som blir så jäkla dålig på bild. Äh, dagen blir nog bra trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0