#83 Rastlös

Det spritter i hela kroppen. Jag försöker febrilt komma på något att göra. Inget bra på tv ikväll, senaste ELLE var inte mycket att hänga i granen och jag har redan sett Vicky Cristina Barcelona två gånger sedan igår. Jag vill sätta på mig mina fina TopShops och gå ut och dansa i Stockholmsnatten. Dricka alldeles för många färgglada drinkar och kedjeröka. Jag är trött på att sega runt hemma i lägenheten hela dagarna. Gå upp vid tolv, äta lunch till frukost och klä på mig lagom till att mina föräldrar kommer hem från jobbet. Att vara arbetslös och ha hela dagarna för sig själv var visst inte det ljuva livet.

Kommentarer
Postat av: Bells

Nästa tisdag? Jag ska harva på kontoret på Nybrogatan både tisdag och onsdag nästa vecka, så vad sägs om ett glas vin på Riche?

2009-01-08 @ 21:54:31
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: Emelie

JA!

2009-01-08 @ 22:03:24
URL: http://dontask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0