#64 The notebook

Jag har precis sett världens vackraste film. Jag är inte typen som sitter och gråter framför kärlekskranka tjejfilmer men efter att ha diskuterat film med A bestämde jag mig för att se The Notebook - och jag kan verkligen inte sluta gråta. Det måste vara den vackraste historian om kärlek som någonsin berättats, och jag som är så skeptisk till att finna den där eviga kärleken och bara suckar när folk pratar om kärlek, började lipa efter cirka 5 minuter och grät mig igenom i stort sett hela filmen. Men well, den är att rekomendera.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaaa ja ja ja det är den bästa mest underbara kärleksfilmen någonsin. En annan kärlekshistoria jag kan rekommendera är Den allvarsamma leken av Hjalmar Söderberg. Fast då måste man läsa :)

2009-01-13 @ 13:54:35
URL: http://emeliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0