#63 I'm having trouble sleeping

Jag är inte ett dugg trött och klockan är snart halv 3, jäkligt tröttsamt. Har plöjt igenom en hel hög filmer ikväll;
The Notebook, Sleepless in Seattle, Vicky Cristina Barcelona och Juno - vilket är så många filmer som jag normalt sett ser på två, tre månader. Imorgon dyker dock Kech upp redan vid 11 för att ta lite avsked då hon rör sig mot varmare breddgrader, för backpacking i Thailand en månad, men då jag är borta när hon kommer hem blir det ett halvår tills jag får se den lilla tösen igen. Och jag kommer vara Trött på riktigt om jag inte går och lägger mig snart. Så, sleep tight cupcakes!


Kommentarer
Postat av: Carolin

VAR MED OCH TÄVLA OM ETT HEMLIGT PAKET!

paketet har ett värde av 700 kronor

det är lätt att tävla, gör det här: " rel="nofollow">http://cloettas.blogg.se/2009/january/tavling-tavling-tavling.html#*

2009-01-13 @ 02:35:16
URL: http://cloettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback