#55 natt

Är precis hemkommen från en väldigt trevlig middag på Vapiano med Freddie och Claes. Det blev pasta pomodoro mozarella och inte helt oväntat lite pannacotta på det. För somliga blev det några flaskor vin och drinkar, lite öl på skjorta och väggar och vissa barn under 2 år fick i sig lite alkohol de med. Själv höll jag mig spiknykter då bara lukten av alkohol just nu får mig att må illa. Nej, nu ska jag lägga mig och plöjja igenom några sidor i min chic-lit innan jag somnar. See you tomorrow cupcakes!


Ps. Barnet är lånat för bilden och tillhör inte någon av oss. Just in case. Ds

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack så mycket för kommentaren :)

Ja nej jag håller helt och hållet med dig. Men såg nu när jag kollade kommentarerna att jag skrivit sidan och glömt att hänvisa till att det är min hemsida jag syftade på. :)

2009-01-15 @ 01:58:24
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Anna Lindhom

Jag vet inte vad pasta är för någonting.

2009-01-15 @ 04:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0