#53 Torsdag

Min, Lova och Armans lilllördag idag och jag känner mig inte taggad för fem öre. Att dricka massa drinkar på Berns känns fortfarande väldigt långt bort så jag tror att jag ikväll kör på Ramlösa och tidig hemgång. Dock så blir det nog vår sista torsdag innan jag åker så man borde ändå köra på ordentligt, plus att Cristian Dinamarca spelar och det lär bli bra - äsch, vi får se hur det blir.

Idag har jag inte så mycket att göra. "I dina kläder" lästes ut i förmiddags och jag har inget nytt jag är direkt sugen på att kasta mig in i. Jag letar fortfarande febrilt efter Bret Easton Ellis böcker på svenska då jag aldrig vart mycket för att läsa på engelska men de finns bara på avlägsna förortsbibliotek och bokantikvariat, typ. Nu ska jag nog ta en promenad i solen med lite Surburban kids with biblical names i lurarna så behöver jag inte ha ångest över det enorma lasset pasta med tryffelolja som jag precis vräkte i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0