#49 Min kväll

Precis hemkommen efter en väldigt trevlig men otippad kväll. Trodde att det skulle bli röj på Berns och 2.35:1 hela natten men istället så mötte jag först upp massa människor hemma hos Nici för att sedan åka till Harry B' James och lyssna på något punkband som spelade. Egentligen har jag ingen aning och vad vi gjorde där och framförallt - varför vi var där. Det var dock trevligt ett tag och när öronen började tjuta drog istället jag, Arman och David till Berns där Cristian Dinamarca spelade väldigt "blippig", elektroniskt dunk. Men vafan, det var trevligt. Blev dock nyktert ikväll och relativt tidig hemgång, men att bränna 24 spänn en torsdagsutgång är aldrig fel. Sov gott!


Måste säga att jag inte är helt nöjd min mobils 5 megapixelkamera, bilderna blir "aningens" oskarpa, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0