#43 Gårdagskvällen

Gårdagskvällen blev som vanligt med darling Bells väldigt lyckad. Skaldjursrisotto och wienernougatglass med varma hallon är aldrig fel och jag var väldigt snäll som försökte lära Bella, som är totalt oduglig i köket, hur man lagar en klassisk italiensk risotto. Det dracks vin för hennes del och själv höll jag mig till enorma mängder mineralvatten, antagligen för att inte bli frestad av att dricka upp hennes vin. Kollade en del på lägenheter i Paris och drömde framför Google Earth. Strax efter två blev det dags att sätta fröken i en taxi som vi förbeställt och när vi kommer ner till porten har Taxi Stockholm istället skickat en limousine som ska ta Bellsi hem till Mälarhöjden. Jag gapskrattade typ till jag somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0