#42 Söndag

Vanligtvis brukar söndag vara den dagen då jag tvättar bort all rök och spritlukt ut håret, fixar naglar och lägger ansiktsmasker. Men idag har jag faktiskt gjort något vettigt. Mötte upp darling Bells på Götgatsbacken och gick lite i affärer samt köpte mig en bok. Vi promenerade sedan in till stan, hälsade på Lova en sväng, och mötte sedan upp Johan och hans nya flickvän Emmy för fika på L'angolo. Fikan var väldigt trevligt och trots att Bells var tvungen att rusa hem till middagen så stannade jag kvar några timmar och snackade skit med det söta paret, väldigt trevligt.

Ikväll ska jag ta hand lite om mig själv och förhoppningsvis hinna med någon kapitel i min nya dåliga chic-lit som jag misstänker är ännu värre än den förra. Hoppas att ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0