#35 Måndag, som alla andra dagar

Måndagar är aldrig speciellt roliga, inte denna heller. Har dock fått väldigt mycket gjort inför Paris då jag har köpt diverse försäkringar, pluggat lite franska och kollat upp resvägen till IKEA Roissy. I övrigt har jag inte gjort så mycket - blev lite Opera Winfrey som hör arbetslösheten till och lite annat skit på TV men jag måste erkänna att jag verkligen tröttnat på att släpa runt hemma hela dagarna.

Tisdagar är dock veckans bästa dag då både Gossip Girl och The City kommer ut med nya avsnitt. Då har jag i alla fall en timmes underhållning. Nu ska jag kolla på Rachel Zoe Project och sedan försöka sova så jag orkar upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den)

2009-01-19 @ 23:52:09
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Amélie

Tack!!!!! fin blogg förresten...

2009-01-20 @ 00:10:43
URL: http://amelieec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0