#25 Torsdag

God morgon! I natt har jag sovit elva timmar, så jävla skönt. Fullkomligt däckade igår när jag hade stängt av datorn och vaknade inte till väckarklockan i morse, men vad gör det? Drömde konstigt drömmar från förr, miljöer, ljud och dofter. Det var härligt men läskigt på samma gång, att man verkligen kan känna som när man var liten.

Idag tänkte jag ta hand lite om mig själv. Hårinpackning, naglar och ansiktsmask är rätt högprioriterat då jag känner att jag förfaller mer för varje dag som går. Ikväll ska jag som tidigare nämnt på middag med pappsen och sedan vill Kristina att jag följer med henne till Berns och 2.35:1 då någon kompis till henne spelar. Vi får se, jag är pank och nykterist fram till lördag så jag känner mig inte jättesugen på att gå ut. Vad ska ni göra idag cupcakes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0