#17 Google Analytics

Jag gjorde som darling Bells och skaffade mig ett konto på Google analytics. Jag har där upptäckt att jag tydligen har läsare från Italien, Frankrike, Finland, Belgien, Tyskland och Österike. Jag undrar egentligen vad de ser i min blogg, speciellt de 11 italienare som besökt den under ganska lång tid. Kanske blir så att jag kör mina inlägg parallellt på engelska när jag flyttar till Paris. Om det finns efterfrågan såklart, vilket det antagligen finns då min engelska är så katastrofalt dålig i skrift att det lär bli rena komedin.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Inte för att göra dig besviken hjärtat men jag tror faktiskt att jag kan vara några av dom där italienarna. Ser det väldigt underhållande att läsa din blogg :) Hoppas du får det grymt i Paris babe

2009-01-23 @ 22:49:18
Postat av: Emelie

Amanda: Haha, gulle! visste inte att du läste den :)

tack, du är väldigt välkommen att komma över och hälsa på när du vill. Är ju typ bara någon timme bort!

2009-01-24 @ 00:22:39
URL: http://dontask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0