#16 Lördag

Idag är det min sista lördag i stan innan jag åker till Paris. Det ska firas med förfest hemma hos mig och Berns / 2.35:1 efter det med mina 12 närmsta vänner. Kommer bli fab!

Inte lika fab är att jag fått svar från min hyresvärd i frankrike och allt är som vanligt lite luddigt. Bland annat så var det precis som jag misstänkte - att jag inte har en dörr utan enbart ett draperi till toaletten, inte så fab. För övrigt är jag mer taggad än någonsin. Igår köpte jag det sista jag behöver ha med mig och köpte även typ 4 olika sorters saltlakrits till Mikaela som redan är på plats där nere och har stora cravings efter smågodis. Jag förstår henne.

Nu ska jag ta mig i kragen och gå upp ur sängen och äta frukost. Har inte så jättemycket att göra idag förutom att förbereda inför kvällen. Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0