#11 Avskedsmiddag nummer 2

Nu var sista familjemiddagen avklarad. Jag, mamma, åke och Karolin åt en fantastisk middag på Zink GrillBiblioteksgatan. Sjukt mysigt ställe och min sallad med halstrad gravad lax och grillad paprika var verkligen fab, så även den enorma bit belgiska Schwartzwaldtårta jag klämde i mig till dessert. Dock var servicen inte direkt topp, eller den var rätt tacky men så kan det vara ibland. Var bra att få äta något ordentligt då jag misstänker att jag kommer leva på typ pestopasta och vin de närmsta månaderna.



Kommentarer
Postat av: Matthias Rienzburg

Just for the record, Schwartzwald är en tysk region och även ursprunget för tårtan. ;)



Hadé

//Matthias

2009-01-25 @ 21:59:14
Postat av: Klasson

Manhoe: Fullt medveten om det men denna var tydligen, enligt menyn, belgisk!

2009-01-25 @ 23:46:55
URL: http://dontask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0