Vuxenpoäng

Okej, 14 dagar utan att tvätta och de enda rena underkläderna jag har är ett par turkosa spetstrosor, vilka jag enbart använder vid nödfall. Jag tog mig därför i kragen idag och köpte dyrt tvättmedel och sitter nu på helspänn framför tvättmaskinen i min lägenhet och ber till gud att jag inte ska få översvämning i lägenheten. Har man inte bott i frankrike och upplevt dess vattenledningar så förstår man nog inte min oro just nu. Ni andra, mina buddies i Paris, jag hoppas att ni håller tummarna för mig. För alla mina kläder (vitt som svart och rött) ligger i den tvättmaskinen..

Update: Vitt blev grått och mina vita ullstrumpor hårade/luddade ner typ allt, men whatever - allt verkar åtminstone vara i samma storlek som det var innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0