Söndag

Det tar på krafterna att festa tre nätter i rad, speciellt till klockan 06 på morgonen. Jag ligger utslagen i sängen med datorn på magen och Siouxsie and the Banshees på högsta volym. Ska snart ta mig ett glas vin och göra lite middag, fast eftersom alla mataffärer är stängda på söndagar så blir det något tråkigt hopplock av vad jag har hemma. Konstigt nog känner jag för att gå ut ikväll med, det börjar bli en dålig vana. Istället ska jag försöka plugga i kapp lite av franskan.

By the way så är le fransman helt lost. Har inte fått tag på honom på ett dygn nu så han har med väldigt stor sannorlikhet sumpat sin mobil, eller tagit en överdos av nikotin, alkohol och lättare droger. Man vet aldrig med fransmän, och speciellt inte med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0