Skitväder

Igår tog jag och Mikaela en sen kvällspromenad längs Rue Rivoli - i ballerinaskor och vårjacka. Tjejer gick barbenta och alla hade uppknäppta jackor. Idag är det snöblandat regn och jag blir så sjukt less.

Ikväll ska vi hur som ut och härja i stan. Antingen så blir det Le Régine där Uffie spelar ikväll, annars kan jag tänka mig att ta en sväng förbi Cha Cha, som visat sig vara vår hörnbar typ - fab fab fab! Jag vet dock inte hur jag ska orka då jag har ett rejält sömnunderskott och skulle kunna sova i flera dagar non-stop. Jag ska nog ta en liten nap nu och sedan göra i ordning lägenheten lite inför ikväll, man vet aldrig vem man får besök av, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0