Onsdag

Idag är jag så sjukt trött. Låg vaken halva natten och irriterade mig på att le fransman var så seg på att svara på mitt sms (svaret kom klockan 10 idag, bra jobbat) och grannen med jazzen som körde på extra länge i natt. Idag ska jag, Amelie, Nelly och Petter, om han vaknar, ta oss upp till Galerie Almine Rech i tredje arr där jag hört att Hedi Slimane ska ha några av sina verk. Kul med lite kultur, och eftersom jag bränt så fruktansvärt mycket pengar på senaste och nu bara har drygt 100 kronor om dagen att leva på så är det bra att göra något som inte kostar så mycket.

Kommentarer
Postat av: Bells

Spännande, skickar du sms på franska?

2009-02-04 @ 12:57:22
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: E

Bells: Vi växlar lite. trodde först att han inte kunde engelska så då var jag och google translate bästa vänner!

2009-02-04 @ 13:12:55
URL: http://dontask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0