Om fransmän

Jag tror att jag måste byta taktik med le fransman. Jag tror nämligen att fransyskor fungerar på ett helt annat sätt än vad svenskar gör för han verkar inte kunna läsa mellan raderna för fem öre.

Självklart blev mina sarkastiska sms om hur dålig jag är på att plugga missförstådda till att jag inte ville träffa honom och jag spenderade därför en kväll ensam med choklad och Woody Allens Vicky, Cristina Barcelona och Manhattan. När han sedan börjar smsa och jag en uppenbart sur men inte säger det rakt ut så tar han det självklart som att jag Inte är sur eftersom jag inte säger det rakt ut. Och jag är verkligen inte på humör för att skicka glada smilys eller vara det minsta gullig. Är alla fransmän lite handikappade när det gäller les femmes eller har jag stött på en enskilt fall? Suck, morr, stonk!

Kommentarer
Postat av: Tijana

Haha, skönt! Vi vet nu att det iallafall inte bara är karlarna här i Sverige som verkar funktionshindrande på något sätt. Vad gör man ?

När kommer du till stockholm igen? Vill ju se dig mingla runt med glimten i ögat och strawberry drinken i handen på berns. sexy ass.

2009-02-11 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0