Les Vendredis chez La Perle

Igår samlades vi på La Perle, som vanligt. Varje fredag är det Pärlan och jag älskar det. Dock går jag fortfarande runt med en klump i magen sedan bråket med Steph och den här gången verkar det som att jag verkligen fuckat-upp det. "I dont understand why you said me to fuck off" fick jag i ett sms i fredags morse och antagligen har han rätt. Jag borde inte kombinera nästan tiotalet coctails och relationsprat. Det kan nog aldrig sluta bra.

Idag ska jag möta tjejerna för lunch och shopping, mitt konto är äntligen i balans igen så det är klart att jag måste sätta sprätt på lite pengar. Kanske dessutom dämpar mitt uppgivenhet på andra plan. Ikväll samlas vi chez La Perle igen för att fira fina Elie som fyller 28 år, sedan ska vi gå ut och dansa. Hoppas att ni får en fantastisk helg, cupcakes!

Kommentarer
Postat av: Bells

Man måste älska engelskan!

2009-02-28 @ 16:14:36
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0