jeudis sont folles

Torsdagar har alltid en tendens att spåra och blir jävligt roliga för min del. Och igår blev kvällen extremt otippad. Jag och Josefina drog till Bonheur des Dames, drack lite drinkar, åt middag och blev sminkade av deras make-upartister. Efter det drog jag hem till Mikaela och vi traskade bort till Cha Cha för att egentligen bara kolla läget, det slutade dock med att vi blev inbjudna på en privat fest för någon modetidning som hölls i en av salongerna så där huserade vi fram till småtimmarna och drack en väldigt massa Vodka Pomme ur lysande glas.

Kvällen slutade dock ännu mer otippat då jag hade en rätt stor fight med le fransman (som jag trodde var borta för gott, men tydligen inte). Rätt jobbigt med alla dessa språkbarriärer och det är sjukligt frustrerande inte att kunna säga vad man vill eller förstå vad det är han vill. Well, jag antar att det är en flirt på franska.

Idag har jag bara sovit, så nästa vecka måste jag verkligen ta tag i skolan, inte okej att missa så mycket som jag gjort. Och blä, jag hatar att vara bakfull och fylld av ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0