Hier soir

Ibland är jag verkligen glad att bloggen ibland laggar och sparar inlägg som utkast istället för att publicera dem. Hittade imorse ett rätt illa skrivet inlägg från någon gång när jag kom hem inatt.

Gårdagskvällen var askul. 6 flaskor vin på 4 personer hemma hos mig och sedan vidare till Le Baron där vi dansade som galningar i någon timme. Jag hann även med att göra en riktigt glamorös vurpa på dansgolvet vilket resulterade i en stukad fot och ett blodigt köttsår i min handflata, men whatever. Idag har jag dock lagom ont i huvudet och hade inte riktigt energin att gå på franskan imorse och sitta och grina illa utan sov istället några timmar extra. Nu ska jag pallra mig bort till Marais för att få lite luft och byta lite kläder med Tua och Jenny. Ikväll blir det Bonheur des Dames och sedan får man se vart kvällen för oss! Nästa vecka tar jag in på rehab.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0