Gamla vanor

Jag känner mig Så dålig. Jag har helt klart fått ett återfall av hur jag var i slutet av gymnasietiden. Igår trillade Tua och jag in typ en timme sent till franskan och idag var jag trött och hade inte pluggat till provet (eftersom jag var ute istället) så jag låg kvar hemma i sängen utan dåligt samvete. Nej, dags att rycka upp sig.

Igår var det i alla fall hur trevligt som helst. Det börjades med vin och svenskt lösviktsgodis hemma hos Tua, Cecilia, Ivonne och Jennie a.ka Nackatjejerna med massa trevliga tjejer och sedan åkte vi in till Le Régine och partade lite. Det hade vart något event där tidigare under kvällen så folk hade masker, det var ballonger och en jäkla massa olika DJs som spelade, nice.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag känner dock för att äta riktig mat då jag börjar tröttna på brieost och pesto. Vad har ni för planer till helgen cupcakes?

Kommentarer
Postat av: Tua

oj oj oj emelie, un peu förolämpning att kalla oss nackatjejer faktiskt, vi är ju born and raised på söder! förutom cissi då, henne får du kalla nackatjej hur mycket du vill.

2009-02-13 @ 15:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0