Dimanche

Söndagar kan verkligen vara deprimerande, även i Paris. Speciellt när ens säng känns väldigt stor och tom, hela köket är belamrat med disk efter Mikaelas fantastiska vegatariska middag och min lediga tid i Paris slutar imorgon. 

Idag har jag inte satt foten utanför lägenheten och skönt var väl det då jag var trött som ett djur och hade trevligt sällskap. Imorgon ska jag upp galet tidigt (9) för att gå till skolan och få mitt schema och lite sådant inför tisdagagens kursstart. Sedan tänker jag traska runt i Saint-Germain, ta en kaffe eller ett glas vin på Café de Flore och sedan köpa mig något härligt modemagasin. Hoppas att er helg vart bra darlings!

Kommentarer
Postat av: Bells

Börjar du förstå min kärlek till Saint-Germain och Café de Flore?

2009-02-09 @ 08:34:38
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Nej, för det var så JÄVLA dyrt

2009-02-09 @ 13:58:28
URL: http://dontask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0