Därför älskar jag Paris

Idag har vart en sådan där fantastisk dag. Strosade runt lite i affärer på Rue Rivoli och nöp i fina plagg. Klämde i mig tidernas godast caesarbaugette med kyckling och parmesan och mötte sedan upp Petter som hade virrat bort sig bland alla broar. Vi tog en promenad upp till Bastille, spang av "en slump" in i le fransman (jag låtsades vara väldigt överraskad att se honom) som jobbar i närheten och vi gick sedan runt i marais och kollade på alla fina omgivningar. Satte oss ner vid ett torg och drack vin och kaffe i solskenet.

Ikväll har jag ätit middag med min almost-roommate Mickan och sedan har jag druckigt vin med lite vänner. Det är det fina med Paris, man kan dricka vin varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0