Paris Paris

Im home! Så sjukt skönt att vara tillbaka i Paris och igår blev det comme d'habitude en sväng till Chacha med fina franska vänner. Möttes av det gamla crowdet och hade inom 2 min ett glas champagne i handen och kladdiga kinder av allt kindpussande - vad mer kan man önska sig? Dansade med söta fransmän och skrattade mig kvällen igenom åt min svindåliga franska.

Är för övrigt stolt över mig själv för att jag tagit mig i kragen med jobbletandet. Eller, jag tackade iaf med vemod nej till en gratistripp ner till Rivieran med en killkompis som försökte locka med mig, även om till och med mamma tyckte att jag kunde unna mig det. Känner att det är viktigare att komma i ordning med jobb och lägenhet.

Well, nu är tiden på mitt internetcafé snart slut, vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Josefina

åh va kul att du är på plats! Och snart kommer jag ner!

2009-08-05 @ 00:14:01
URL: http://finas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0