Paris Paris

Igår hade jag en väldigt trevlig kväll på Baron med Alba, Francois, Roman och Tibo. En kväll full av dans och skratt som sedan avrundades med efterfest i 5éme. I morse traskade jag hem själv längs Boulevard Saint Germain med en pain au chocolat i handen och senaste numret av Vouge under armen, det var fint det. 

Idag har jag sökt jobb, ett och det var definitivt svårara än vad jag trodde att det skulle vara. Jag har inga svårigheter att göra mig förstådd på franska men jag har dessto större handikapp när det gäller att förstå - framförallt frågor. Jag misstänker att jag svarade något helt annat på vissa frågor idag men det gäller bara att le och se glad ut. Har jag tur så ringer de väl. 

Nu ska jag ta mitt pick och pack från mitt lilla brasserie där jag lånar internet och ta mig hemmåt innan jag ska möta grabbarna på La Terrassa ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0