Last night

Återigen sista kvällen i Sverige innan avresa. Dock mindre nervös denna gång. Har istället för att packa och göra allting klart spenderat kvällen på Emilies augustifest som var otroligt trevlig och lyckad.

Imorgon bär det av till Paris. Och de ändrade planerna är att jag åker själv efter att ha blivit av med min reskompis. Det var hyperventilering och panik ett tag då jag fick reda på det 5 dagar innan avresa men jag lyckades rädda lägenhetssituationen temporärt och alla mina parisfriends har vart så jävla gulliga och hjälpsamma. Verkligen guld värda.

Nu ska jag äta något och sova lite, imorgon ska det packas och vid 14 bär det av till Arlanda. Imorgon vid den här tiden står jag förhoppningsvis i vår väldigt familjära bar med en Baron i handen. Sov sött cupcakes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0